«Hæh? Er det der en modell liksom?» Ei studie av R2 elevar si oppfatning av læringsutbyttet ved eit didaktisk kontraktbrot.
dc.contributor.author | Kjepso, Peter | |
dc.date.accessioned | 2017-08-30T15:56:08Z | |
dc.date.available | 2017-08-30T15:56:08Z | |
dc.date.issued | 2017-07-26 | |
dc.date.submitted | 2017-07-25T22:00:14Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/16432 | |
dc.description.abstract | Matematikkundervisning i Noreg følgjer stort sett same didaktiske kontrakt. Korleis opplever elevar med full fordjuping i faget eit brot på denne kontrakten? Studia baserer seg på to teoretiske fundament: Det teoretiske grunnlaget for modellering som metode samt tankane til Brousseau rundt den didaktiske situasjonen. | en_US |
dc.language.iso | nno | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | en_US |
dc.title | «Hæh? Er det der en modell liksom?» Ei studie av R2 elevar si oppfatning av læringsutbyttet ved eit didaktisk kontraktbrot. | en_US |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2017-07-25T22:00:14Z | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | en_US |
dc.description.degree | Masteroppgåve i matematikkdidatikk | en_US |
dc.description.localcode | MAT650 | |
dc.subject.nus | 753199 | eng |
fs.subjectcode | MAT650 | |
fs.unitcode | 12-11-00 |