Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKjepso, Peter
dc.date.accessioned2017-08-30T15:56:08Z
dc.date.available2017-08-30T15:56:08Z
dc.date.issued2017-07-26
dc.date.submitted2017-07-25T22:00:14Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/16432
dc.description.abstractMatematikkundervisning i Noreg følgjer stort sett same didaktiske kontrakt. Korleis opplever elevar med full fordjuping i faget eit brot på denne kontrakten? Studia baserer seg på to teoretiske fundament: Det teoretiske grunnlaget for modellering som metode samt tankane til Brousseau rundt den didaktiske situasjonen.en_US
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.title«Hæh? Er det der en modell liksom?» Ei studie av R2 elevar si oppfatning av læringsutbyttet ved eit didaktisk kontraktbrot.en_US
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2017-07-25T22:00:14Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserveden_US
dc.description.degreeMasteroppgåve i matematikkdidatikken_US
dc.description.localcodeMAT650
dc.subject.nus753199eng
fs.subjectcodeMAT650
fs.unitcode12-11-00


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel