dc.contributor.author | Mellgren, Gunnar | |
dc.date.accessioned | 2006-11-27T16:00:37Z | |
dc.date.available | 2006-11-27T16:00:37Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1983 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne studien var å stimulere den vitenskapelige kommunikasjonen mellom forskningsgruppens medlemmer, samt å forbedre og effektivisere forskningsveiledningen. En sentral problemstilling var om det er mulig å omorganisere veiledningen av doktorgradstipendiater slik at de i større grad også veileder hverandre. Det primære siktemålet var ikke å avlaste veilederen, men å styrke forskningsveiledningen totalt sett, samt å bidra til økt forståelse og kunnskap om forskningsveiledning hos doktorgradsstipendiatene. | no_NO |
dc.format.extent | 72543 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. ?/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Gruppeveiledning av doktorgradstipendiater i en forskningsgruppe | nob |
dc.type | Working paper | |