• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Faculty of Humanities
  • Department of Foreign Languages
  • Master theses
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Faculty of Humanities
  • Department of Foreign Languages
  • Master theses
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Norwegian EFL Teachers´ Beliefs about In-depth Learning

Krumsvik, Anna
Master thesis
Thumbnail
Åpne
master thesis (5.536Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/1956/24090
Utgivelsesdato
2020-09-19
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Master theses [192]
Sammendrag
Denne studien nyttar ein kombinasjon av kvalitativ og kvantitativ tilnærming i undersøkinga av norske engelsklærarar sine oppfatningar av djupnelæring i engelskfaget. Studien er gjort i tråd med fagfornyinga, og ser på om det finnast felles oppfatningar av potensielle tilnærmingar til djupnelæring i engelskfaget for studiespesialiserande (Vg1). Studien undersøkjer også om deltakarane i studien kan seiast å vere einige med Utdanningsdirektoratet sin definisjon av djupnelæring, og om det finnast ein samanheng mellom engelsklærarar si lengd på undervisningserfaring og korleis dei oppfattar læreplanendringar.
Utgiver
The University of Bergen
Opphavsrett
Copyright the Author. All rights reserved

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit