• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Humanities
  • Department of Archaeology, History, Cultural Studies and the History of Religions
  • Department of Archaeology, History, Cultural Studies and Religion - AHKR
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Humanities
  • Department of Archaeology, History, Cultural Studies and the History of Religions
  • Department of Archaeology, History, Cultural Studies and Religion - AHKR
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konvensjonspåvirkning og bygging av merkevarer for norske saltfiskprodukter i Spania. Vist gjennom eksempelstudiet West Fish

Santana, Leila
Master thesis
Thumbnail
View/Open
69631076.pdf (1.323Mb)
URI
https://hdl.handle.net/1956/4179
Date
2010-05-16
Metadata
Show full item record
Collections
  • Department of Archaeology, History, Cultural Studies and Religion - AHKR [841]
Abstract
Fokuset på denne studien er nedgangen av norsk saltfiskeksport til Spania. Det spanske markedet har en høyere kvalitetsstandard for saltfisk, enn hva norske produsenter kan levere. Årsaken til dette kan komme av de forskjellene mellom norske og spanske saltfiskkonvensjoner. Merkevarebygging blir nevnt som en mulig løsning på å øke eksporten av norsk saltfisk til Spania. Eksempelstudiet mitt West Fish beskriver en norsk bedrifts forsøk på å merkevarebygge produktene sine.
Publisher
The University of Bergen
Copyright
Copyright the author. All rights reserved
The author

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit