Show simple item record

dc.contributor.authorHønsi, Anderseng
dc.date.accessioned2013-06-27T10:32:48Z
dc.date.available2013-06-27T10:32:48Z
dc.date.issued2013-05-15eng
dc.date.submitted2013-05-15eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/6750
dc.description.abstractJeg har i denne oppgaven undersøkt hvilken betydning fotballrettigheter har hatt for TV 2 med tanke på satsingen og utviklingen av TV 2 Sumo i kampen om seere på Internett. Jeg har også belyst mulige sammenhenger mellom fotballrettigheter og utviklingstendenser i satsingen de store medieaktørene i Norge har på nett-TV.en_US
dc.format.extent1045338 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleKampen om Ballen - En kvalitativ analyse av fotballrettigheters betydning for TV 2 Sumoeng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
fs.subjectcodeMEVI350


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record