• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Mathematics and Natural Sciences
  • Department of Mathematics
  • Department of Mathematics
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Mathematics and Natural Sciences
  • Department of Mathematics
  • Department of Mathematics
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rekneark på ungdomstrinnet

Johansson, Kari
Master thesis
Thumbnail
View/Open
121866793.pdf (4.334Mb)
URI
https://hdl.handle.net/1956/8331
Date
2014-06-06
Metadata
Show full item record
Collections
  • Department of Mathematics [888]
Abstract
Problemstillinga i oppgåva var korleis opplever elevane bruk av rekneark i matematikk på ungdomstrinnet. Gjennom eitt år vart ulike reknearkoppgåver prøvd ut i 9./10. klasse. I etterkant henta eg inn data ved hjelp av spørjeskjema, opptaksoppgåver av to og to elevar som løyste utvalde oppgåver og eit gruppeintervju. Eg la vekt på kva fordelar og problem elevane opplevde, og kva ulike typar oppgåver som er relevante for elevane.
Publisher
The University of Bergen
Copyright
Copyright the author. All rights reserved

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit