• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Department of Information Science and Media Studies på emneord 
  •   Hjem
  • Faculty of Social Sciences
  • Department of Information Science and Media Studies
  • Blar i Department of Information Science and Media Studies på emneord
  •   Hjem
  • Faculty of Social Sciences
  • Department of Information Science and Media Studies
  • Blar i Department of Information Science and Media Studies på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Department of Information Science and Media Studies på emneord "Eierskap"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-1 av 1

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Sunnmørsposten: strategier og konkurransesituasjon. Markedsføring av avis i eierskapskontekst 

      Aalhus, Fride Vedde (Master thesis, 2010-06-01)
      Sunnmørsposten er den eneste dagsavis i sitt eget nedslagsfelt. Hva skjer med posisjoneringsarbeidet til en avis når man går inn som eier på samme marked som en selv opererer i? Denne oppgaven ser på forholdet mellom ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit