Show simple item record

dc.contributor.authorJensen, Vidar R.eng
dc.date.accessioned2006-02-15T18:10:44Z
dc.date.available2006-02-15T18:10:44Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.issn0805-2557eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/1074
dc.description.abstractVidar Jensen rapporterer på hvordan han har utviklet kollokvieundervisningen i sitt fag (KJEM120) for å gi studenter tettere oppfølging underveis i semesteret. Faget har nå krav om fem obligatoriske fremmøter med innlevering av oppgaver. Omleggingen har mange positive sider, men Jensen tar også opp at det er vanskelig å se at tiltaket gir utslag på eksamensresultatene for kullet som helhet.no
dc.format.extent112213 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleUtvikling og evaluering av ny kollokvieordning i Grunnstoffenes kjemi (KJEM120)nob
dc.typeWorking papereng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record