Show simple item record

dc.contributor.authorWalker, Jilleng
dc.date.accessioned2006-02-15T18:29:55Z
dc.date.available2006-02-15T18:29:55Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.issn0805-2557eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/1078
dc.description.abstractJill Walker har tatt i bruk medstudentvurdering, der studenter i samme kurs vurderer utkast til hverandres oppgaver og der vurderingen teller 40% av den endelige karakterfastsettelsen. Hun beskriver grundig hva studentene kan lære av en slik praksis og hvilke erfaringer hun og studentene fikk med denne vurderingsformen, som er forholdsvis lite brukt i norsk høyere utdanning.no
dc.format.extent232279 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr.1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleÅ lære å gi og motta konstruktiv kritikk gjennom medstudentvurderingnob
dc.typeWorking papereng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record