BORA - UiB

Bergen Open Research Archive

Å lære å gi og motta konstruktiv kritikk gjennom medstudentvurdering

Bergen Open Research Archive

Show simple item record

dc.contributor.author Walker, Jill eng
dc.date.accessioned 2006-02-15T18:29:55Z
dc.date.available 2006-02-15T18:29:55Z
dc.date.issued 2006 eng
dc.identifier.issn 0805-2557 eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/1956/1078
dc.description.abstract Jill Walker har tatt i bruk medstudentvurdering, der studenter i samme kurs vurderer utkast til hverandres oppgaver og der vurderingen teller 40% av den endelige karakterfastsettelsen. Hun beskriver grundig hva studentene kan lære av en slik praksis og hvilke erfaringer hun og studentene fikk med denne vurderingsformen, som er forholdsvis lite brukt i norsk høyere utdanning. no
dc.format.extent 232279 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso nob eng
dc.publisher Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen nob
dc.relation.ispartofseries UPED-skrift nr.1/2006 no
dc.subject Universitetspedagogikk nob
dc.title Å lære å gi og motta konstruktiv kritikk gjennom medstudentvurdering nob
dc.type Working paper eng
dc.subject.nsi VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 nob
dc.subject.nsi VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 nob


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search BORA


Browse

My Account