dc.contributor.author | Brokstad, Karl Albert | |
dc.date.accessioned | 2006-11-27T16:13:28Z | |
dc.date.available | 2006-11-27T16:13:28Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1986 | |
dc.description.abstract | I denne artikkelen vil jeg sammenfatte tanker og erfaringer som jeg har hatt i forbindelse med en organisert samtale med de studenter som jeg veileder eller har veiledet, enten til hovedfag/mastergrad, til doktorgrad eller til annen utdanning. Jeg har valgt å kalle disse samtalene for veiledersamtaler, som er en samtale mellom student og veileder med fokus på studentens arbeidsforhold og veiledning, men ikke på progresjon og fag. Selve opplegget ved samtalen er laget på samme lesten som medarbeidersamtale, som er en samtale mellom ansatte og overordnete/ledere i universitetsmiljøet. | no_NO |
dc.format.extent | 119431 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. ?/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Veiledersamtale | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |