dc.contributor.author | Røssland, Lars Arve | |
dc.date.accessioned | 2006-11-27T16:15:48Z | |
dc.date.available | 2006-11-27T16:15:48Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1987 | |
dc.description.abstract | Dette paperet tar utgangspunkt i ein heilt konkret prosess vinteren 2005/2006 knytt til eit uttalt mål ved Det samfunnsvitskaplege fakultet om å auka gjennomstrøyminga på masternivået. Ved fleire høve slo fakultetet fast at den såkalla gjennomstrøymingsgraden er for dårleg. Denne graden gjeld kor mange som faktisk leverer ferdig masteroppgåve på normert tid, altså innanfor fire semester totalt på masternivået. Meir konkret spør paperet seg kva for plass rettleiing har hatt i denne prosessen. | no_NO |
dc.format.extent | 108295 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nno | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. ?/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Gjennomstrøyming med og utan rettleiing. | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |