Show simple item record

dc.contributor.authorRøssland, Lars Arveeng
dc.date.accessioned2006-11-27T16:15:48Z
dc.date.available2006-11-27T16:15:48Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/1987
dc.description.abstractDette paperet tar utgangspunkt i ein heilt konkret prosess vinteren 2005/2006 knytt til eit uttalt mål ved Det samfunnsvitskaplege fakultet om å auka gjennomstrøyminga på masternivået. Ved fleire høve slo fakultetet fast at den såkalla gjennomstrøymingsgraden er for dårleg. Denne graden gjeld kor mange som faktisk leverer ferdig masteroppgåve på normert tid, altså innanfor fire semester totalt på masternivået. Meir konkret spør paperet seg kva for plass rettleiing har hatt i denne prosessen.no
dc.format.extent108295 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. ?/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleGjennomstrøyming med og utan rettleiing.nob
dc.typeWorking papereng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record