Show simple item record

dc.contributor.authorPettersen, Ørjaneng
dc.date.accessioned2011-08-22T14:20:54Z
dc.date.available2011-08-22T14:20:54Z
dc.date.issued2011-06-01eng
dc.date.submitted2011-06-01eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/4888
dc.description.abstractEn innholdsanalyse av VG.no og Dagbladet.no på bakgrunn av aspekter i moderne tekstreklamedebatt. En gjennomgang av tekstreklamens historie og relevans for pressens samfunnsoppdrag. Et øyeblikksbilde av Dagbladet og VGs nettavisers innhold og håndteringspraksis av stoff som kan tolkes potensielt problematisk i forhold til den moderne tekstreklamedebatten.en_US
dc.format.extent7489791 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleTekstreklame på nett. En analyse av VG.no og Dagbladet.noeng
dc.typeMaster thesiseng
dc.type.degreeMasternob
dc.type.courseMEVI350eng
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310eng
dc.subject.archivecodeMastergradeng
dc.subject.nus735116eng
dc.type.programMASV-MEVIeng
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record