Show simple item record

dc.contributor.authorArntzen, Bjørn Johaneng
dc.date.accessioned2004-10-28T15:26:44Z
dc.date.available2004-10-28T15:26:44Z
dc.date.issued2004eng
dc.identifier.issn0805-2557eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/540
dc.description.abstractBjørn Arntzen (Det matematisk- naturvitenskapelige fakultet) har ansvaret for et nytt 1.semesterkurs: Introduksjon til Petroleums- og Prosessteknologi, PTEK 100. Han beskriver hensikten med emnet og de valg som måtte taes i forbindelse med organiseringen for å skape et godt, helhetlig læringsmiljø. Valgene gjaldt tema som oppstart, lærebok, evaluerings- og undervisningsform (inkludert ekskursjoner og øvingsundervisning).no
dc.format.extent446411 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2004no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleInnføring av nytt 1. semester kurs, PTEK100 Introduksjon til Petroleums- og Prosessteknologinob
dc.typeWorking papereng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record