Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBoge, Cecilie
dc.date.accessioned2021-04-20T08:46:27Z
dc.date.available2021-04-20T08:46:27Z
dc.date.created2019-06-12T14:57:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2535-4000
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2738532
dc.description.abstractFram til andre halvdel av 1960-åra vekte relasjonar mellom barn lite merksemd. Det endra seg dramatisk etter introduksjonen av mobbeomgrepet rundt 1970. Mobbing er i dag eit dagsaktuelt problem i skulen med tilhøyrande tiltaksprogram, samt eit stort internasjonalt forskingsfelt. Basert på eit historisk kjeldemateriale, m.a. forskingslitteratur om mobbing, avisartiklar og politiske dokument frå 1970-talet og utover, viser denne artikkelen korleis mobbeforskinga blei forma i skjeringspunktet mellom vitskap og politikk. Norsk mobbeforsking utvikla seg til å bli ein særeigen måte å vita på, kalla teknovitskap, kjenneteikna av forsking på mobbing, utvikling av tiltak og forsking på effektane av tiltaka. Eit sentralt trekk ved utviklinga er at forskarane og politikarane drog nytte av kvarandre i dette arbeidet.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherforebygging.noen_US
dc.titleMobbeforskingas historie – forminga av eit forskingsfelten_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright the author.en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21340/y2sk-zj43
dc.identifier.cristin1704409
dc.source.journalForebygging.noen_US
dc.source.142
dc.identifier.citationForebygging.no. 2019, 2.en_US
dc.source.volume2en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel