• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Humanities
  • Department of Foreign Languages
  • Master theses
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Humanities
  • Department of Foreign Languages
  • Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Understanding Absurdity From Satire to Hysterical Realism in Paul Beatty’s The White Boy Shuffle and The Sellout

Alver, Inger Marie Lauvås
Master thesis
Thumbnail
View/Open
master thesis (546.6Kb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/2761227
Date
2021-06-02
Metadata
Show full item record
Collections
  • Master theses [225]
Abstract
Samandrag I denne oppgåva vert to av Paul Beatty sine romanar, The White Boy Shuffle (1996) og The Sellout (2015) analysert og diskutert med tanke på deira sjangertrekk og sjangertilhøyrsle. Oppgåva undersøker sjangrane satire og hysterisk realisme som skildra av Mikhail Bakhtin og James Wood respektivt. Båe romanar har fått stor merksemd in det litterære miljø, særleg etter sistnemnde vann Beatty Booker prisen i 2016 som fyrste amerikanske forfattar. Oppgåva baserer seg på argumentet om at Beatty sin nyaste roman The Sellout i tilstrekkeleg grad skil seg frå andre tekstar klassifisert som satire til å kunne bli plassert i same kategori. For å klårgjera dette skiljet kontrasterer eg romanen med Beatty sin debut roman, The White Boy Shuffle. Sistnemnde vert gjort greie for i lys av Mikhail Bakhtin sine karakteristikkar av satire, mens eg vidare argumenterer for at The Sellout illustrerer trekk frå hysterisk realisme ved å relatere eksemplar frå teksten til Wood si skildring av sjangeren. For å undersøke trekk og sjangertilhøyrsle er det nødvendig med eit overblikk av satire innan den Afrikansk Amerikanske tradisjonen, i tillegg til definisjonsspørsmåla rundt satiresjangeren. Dette heldt seg som ein raud tråd gjennom teksten og visar kor dynamisk sjangre kan opptre, og illustrerer at det kan vere nødvendig å revidere tidlegare forståingar av tekstar og sjangre. I dei to neste kapitla visar eg korleis romanane demonstrerer trekk frå deira respektive sjanger, før eg vender blikket framover og utover og argumenterer for at hysterisk realisme som sjanger kan vere eit fruktbart rammeverk for å forstå andre situasjonar og kunstmateriale.
Publisher
The University of Bergen
Copyright
Copyright the Author. All rights reserved

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit