Digitale læremiddel i lærarutdanninga
Almås, Aslaug Grov; Nilsen, Anders Grov; Helleve, Ingrid Maria; Leer-Salvesen, Hilde Gry; Gram, Helene
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3037165Utgivelsesdato
2022Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Department of Education [315]
- Registrations from Cristin [10818]
Sammendrag
Bakgrunnen for artikkelen er eit utviklingsprosjekt i lærarutdanninga med utprøving av digitale læremiddel. Fokus vert retta mot lærarutdannarar og korleis dei vel å kopla saman sin pedagogiske praksis med den aukande digitaliseringa me ser i utdanningssektoren.
Tilsette ved fire ulike lærarutdanningsinstitusjonar inngår i studien. Dei vart introdusert for og brukte eit digitalt læremiddel utvikla for emnet Pedagogikk og elevkunnskap (PEL). Læremiddelet var utvikla som ein app av to av lærarutdanningsinstitusjonane i studien. Appen «Lærar for ein dag» vart laga for å få ei god, heilskapleg kopling mellom læremiddel, praksisfeltet og lærarutdanninga.
Målsetjinga med utprøvinga er å bruka appen til å ta opp eller initiera ein diskusjon om kvifor og korleis lærarutdannarar utviklar sin bruk av ressursar for læring i si undervisning, og kva grunnlag dei har og kan støtta seg på i slike val. Funna viser at nye typar digitale læremiddel er lite brukt, og at det ligg nokre spenningar i dei refleksjonane lærarane trekkjer fram. The background for the article is a development project of digital learning resources linked to the requirement to adapt teaching to a digitalized society.
Employees at four different teacher education institutions are included in the study. They have been introduced to a specific digital learning resource, developed for the national subject Pedagogy and Pupil-related Skills (PEL). The learning resource was developed as an app by two of the teacher education institutions. The app is called ‘Teacher for one day‘ and was created in order to provide a good, holistic connection between teaching materials, the field of practice and the teacher education programme.
Ten teacher trainers were presented with the learning resource, tried it out, and then reflected on its use. The aim of the study is to gain a better understanding of how teacher trainers use and reflect on a new digital learning resource in teacher education. Findings from the study indicate that these kinds of digital resources are rarely used in teacher education and that testing leads to awareness and reflection. Finally, the teacher trainer discusses his competence and the challenges associated with digital learning resources in teacher education.