• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Publication series
  • UPED-skrift
  • View Item
  •   Home
  • Publication series
  • UPED-skrift
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Veiledningsforholdet - samtaler om forventninger, prosess og struktur

Singhammer, John
Working paper
Thumbnail
View/Open
John Singhammer 1.pdf (89.72Kb)
URI
https://hdl.handle.net/1956/1077
Date
2006
Metadata
Show full item record
Collections
  • UPED-skrift [146]
Abstract
Jonny Hesthammer beskriver grundig hvordan de har brukt problembasert læring (PBL) som pedagogisk tilnærming kombinert med avansert IKT læringsmateriell og feltstudier i et ekskursjonsbasert kurs til Utah, USA. Studentevalueringer bekrefter at denne kombinasjonen har gitt et meget effektivt læringsmiljø.
Publisher
Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen
Series
UPED-skrift nr. 1/2006

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit