Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBirks, Hilary H.
dc.date.accessioned2006-02-15T18:37:14Z
dc.date.available2006-02-15T18:37:14Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.issn0805-2557
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/1081
dc.description.abstractHilary Birks summerer opp 15 års erfaring med en student-/stipendiat-/postdoc-/ kollegagruppe på Botanisk institutt. Hver 3. uke har de hatt lunsjmøter med faglige presentasjoner og livlige diskusjoner på engelsk. Hun viser at volumet og kvaliteten på medlemmenes vitenskapelige produksjon har vært meget høy, og gjennom en spørreundersøkelse blant medlemmene søker hun etter hvilken betydning gruppen kan ha hatt for den enkeltes faglige utvikling.no_NO
dc.format.extent57942 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isoengeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleAn experiment to improve scientific communication skills amongst Norwegian studentseng
dc.typeWorking paper
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel