dc.contributor.author | Ulvund, Frode | |
dc.date.accessioned | 2006-02-15T18:44:30Z | |
dc.date.available | 2006-02-15T18:44:30Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1083 | |
dc.description.abstract | Frode Ulvund tar opp studentenes erfaringer med å kommentere medstudenters fagtekster, med utgangspunkt i en studentevaluering. Han peker på to viktige forbedringsområder for denne praksisen: studentenes motivasjon og innsats bør økes, og de bør få bedre opplæring i å gi hverandre tilbakemelding. | no_NO |
dc.format.extent | 178013 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | "Man lærer best ved å lære bort synes jeg". Røynsler med medstudentrespons ved Historisk institutt våren 2004. | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | nob |