Show simple item record

dc.contributor.authorEknes, Yngveeng
dc.date.accessioned2006-02-15T19:10:28Z
dc.date.available2006-02-15T19:10:28Z
dc.date.issued2005eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/1091
dc.descriptionForord til den digitale utgaven De tekniske aspektene av denne oppgaven ble preget av en del rot og tull før innlevering, noe som blant annet har ført til at oppgavens analysemateriale dessverre ikke foreligger i digital form. I tillegg ble det litt tull med sidetall og innholdsfortegnelse. Skulle det være spørsmål, kommentarer eller lignende, kan jeg nås på yngveeknes_at_gmail.com. (Bergen, Februar 2006)no
dc.description.abstractDet velkjente journalistiske fenomenet terningkast blir utforsket og diskutert i et offentlighetsteoretisk perspektiv, med vekst på utvikling mot en stadid mer forbrukerorientert presse.no_NO
dc.format.extent613937 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.titleTerningkast syv! Terningen mellom layout og ideologinob
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderThe authoren_US
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record