Multimedia discrepancies - plenary lectures as perceived by students
Peer reviewed, Journal article
Published version

View/ Open
Date
2015Metadata
Show full item recordCollections
- Department of Education [319]
Abstract
Artikkelen ynskjer å skildre studentar i høgare utdanning sine haldningar til og oppfatningar av førelesing, og særskilt bruk av multimodale presentasjonsprogram (t.d. PowerPoint) og tradisjonell tavleundervising. Det vart utvikla to haldningsskalaar med fire påstandar, for å måle studentane sine oppfatningar av (1) undervisingsstruktur, (2) læringsutbytte, (3) motivasjon til å delta på undervising og (4) interaksjon mellom studentar og forelesar når ein av to undervisingsmedium vart brukt. Studentar (N = 174, 94,8% fullføringsrate) frå anten Universitetet i Bergen eller Norsk Lærarakademi (NLA) vart spurde om ta del i ein eksplorativ studie som tok i bruk eit personleg responssystem («clickers»). Studien gir indikasjonar på at mange studentar ynskjer meir bruk av komplekse multimodale presentasjonar, som inkluderer animasjonar og/eller videoar. Samstundes er positive haldningar til multimodale presentasjonsprogram avhengig av studenten sitt føretrekte undervisingsformat og studenten si oppfatning av forelesar sin digitale og didaktiske kompetanse. The present study aim to describe students’ attitudes and perceptions toward plenary lectures, and more specifically, the use of multimodal presentations (e.g., PowerPoint) and traditional lectures (e.g., chalk and talk). Two attitude scales were built upon four items measuring students’ perception of the (1) lecture structure, (2) learning outcome, (3) motivation to attend lectures and (4) interaction between students and lecturer when one of the two lecturing mediums were used. Students (N = 174, 94.8% completion rate) from either the University of Bergen or NLA University College were asked to take part in an exploratory survey using a personal response system (“clickers”). The study suggest that many students wish for more use of complex multimodal presentations (including animations and/or videos). Yet, positive attitudes toward such mediums are conditional on students’ preferred lecture format and students’ perception of their lecturers’ digital and didactic competence.