FAKTORER SOM PÅVIRKER LÆRING AV MATEMATIKK BLANT INNVANDRERE SOM TAR GRUNNSKOLEOPPLÆRING I NORGE
dc.contributor.author | Wayessa, Abebe Tolla | |
dc.date.accessioned | 2020-06-26T04:29:48Z | |
dc.date.available | 2020-06-26T04:29:48Z | |
dc.date.issued | 2020-06-25 | |
dc.date.submitted | 2020-06-24T22:00:53Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/22981 | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | The University of Bergen | en_US |
dc.rights | Copyright the Author. All rights reserved | |
dc.title | FAKTORER SOM PÅVIRKER LÆRING AV MATEMATIKK BLANT INNVANDRERE SOM TAR GRUNNSKOLEOPPLÆRING I NORGE | |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2020-06-24T22:00:53Z | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | en_US |
dc.description.degree | Masteroppgave i matematikkdidatikk | en_US |
dc.description.localcode | MAT699 | |
dc.description.localcode | VID-MAUMAT | |
dc.subject.nus | 753199 | |
fs.subjectcode | MAT699 | |
fs.unitcode | 12-11-0 |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master theses [133]