• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Faculty of Psychology
  • Centre for the Science of Learning & Technology (SLATE)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Faculty of Psychology
  • Centre for the Science of Learning & Technology (SLATE)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Educational Theories and Learning Analytics : From Data to Knowledge

Wong, Jacqueline; Zee, Tim van der; Davis, Dan; Khalil, Mohammad; Paas, Fred; Baars, Martine; de Koning, Björn B; Houben, Geert-Jan
Chapter, Peer reviewed
Accepted version
Thumbnail
Åpne
PDF (406.8Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/1956/24443
Utgivelsesdato
2019-01-17
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Centre for the Science of Learning & Technology (SLATE) [20]
Originalversjon
Wong J, Baars, Koning, Zee, Davis D, Khalil M, Geert-Jan, Paas: Educational Theories and Learning Analytics : From Data to Knowledge. In : Ifenthaler D, Mah, Yau. Utilizing Learning Analytics to Support Study Success, 2019. Springer Nature p. 3-25.   10.1007/978-3-319-64792-0
Beskrivelse
Under embargo until 17.01.21.
Utgiver
Springer
Opphavsrett
Copyright 2019 Springer Nature Switzerland AG

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit