dc.contributor.author | Arntzen, Bjørn Johan | |
dc.date.accessioned | 2004-10-28T15:26:44Z | |
dc.date.available | 2004-10-28T15:26:44Z | |
dc.date.issued | 2004 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/540 | |
dc.description.abstract | Bjørn Arntzen (Det matematisk- naturvitenskapelige fakultet) har ansvaret for et nytt 1.semesterkurs: Introduksjon til Petroleums- og Prosessteknologi, PTEK 100. Han beskriver hensikten med emnet og de valg som måtte taes i forbindelse med organiseringen for å skape et godt, helhetlig læringsmiljø. Valgene gjaldt tema som oppstart, lærebok, evaluerings- og undervisningsform (inkludert ekskursjoner og øvingsundervisning). | no_NO |
dc.format.extent | 446411 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2004 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Innføring av nytt 1. semester kurs, PTEK100 Introduksjon til Petroleums- og Prosessteknologi | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |