• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Psychology
  • Department of Education
  • Department of Education
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Psychology
  • Department of Education
  • Department of Education
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Møte med yrkesfagleg utdanning i den norske vidaregåande skulen

Sandal, Ann Karin; Smith, Kari
Peer reviewed, Journal article
Published version
Thumbnail
View/Open
Møte med yrkesfagleg utdanning i den norske vidaregåande skulen_2012.pdf (384.0Kb)
URI
https://hdl.handle.net/1956/9097
Date
2012
Metadata
Show full item record
Collections
  • Department of Education [253]
Abstract
Artikkelen byggjer på ein kvalitativ studie av seks elevar sitt møte med vidaregåande skule, yrkesfaglege utdanningsprogram. Studien undersøkjer elevane sine perspektiv og refleksjonar kring overgangen mellom skuleslaga og vegen vidare i vidaregåande skule og ut i eit yrke. Overgangen til vidaregåande skule medfører kognitive og sosiale endringar for elevane, endringar som òg verkar inn på identitetsdanninga. Studien undersøkjer elevane sine opplevingar av desse endringsprosessane og kva konsekvensar det kan ha for vidare utvikling og læring.
Publisher
NordYrk
Journal
Nordic Journal of Vocational Education and Training
Copyright
Copyright the NordYrk. All rights reserved.

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit