Blar i Department of Information Science and Media Studies på emneord "Markedsføring"
Viser treff 1-2 av 2
-
"Fra bærekraft til trend" - en kvalitativ undersøkelse om hvordan Mari Hetland AS tolker og praktiserer bærekraft gjennom design, produksjon, kommunikasjon og markedsføring i sosiale medier
(Master thesis, 2024-06-03)Denne studien har forsket på hvordan den lokale motebedriften Mari Hetland AS tolker og kommuniserer bærekraft gjennom sine produkter, og gjennom et samarbeid hun har med Embla Bunad. Bedriften Mari Hetland AS driver med ... -
Sunnmørsposten: strategier og konkurransesituasjon. Markedsføring av avis i eierskapskontekst
(Master thesis, 2010-06-01)Sunnmørsposten er den eneste dagsavis i sitt eget nedslagsfelt. Hva skjer med posisjoneringsarbeidet til en avis når man går inn som eier på samme marked som en selv opererer i? Denne oppgaven ser på forholdet mellom ...