BORA - UiB

Bergen Open Research Archive

Mitt lille land - En retorisk analyse av TV 2s egenreklamekonsept

Bergen Open Research Archive

Show simple item record

dc.contributor.author Mathiassen, Lars Henning Voll
dc.date.accessioned 2011-09-08T07:54:42Z
dc.date.available 2011-09-08T07:54:42Z
dc.date.issued 2011-06-01
dc.date.submitted 2011-06-01 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/1956/4989
dc.description.abstract Denne oppgaven prøver å belyse meningene og betydningene som kommer til uttrykk i TV 2s egenreklamekampanje "Mitt lille land". I sammenheng med dette retter oppgaven søkelys på den retoriske situasjon TV 2 var i den tiden kampanjen ble sendt. TV 2 virket å miste grepet på sin profil som allmennkringkasting på grunn av den økonomiske situasjon, og fordi en ny konsesjonsavtale fortsatt ikke var inngått. "Mitt lille land" kan sies å være en av manøvrene for å løse situasjonen. en_US
dc.format.extent 4873555 bytes en_US
dc.format.mimetype application/pdf en_US
dc.language.iso nob en_US
dc.publisher The University of Bergen en
dc.subject Mitt lille land no
dc.title Mitt lille land - En retorisk analyse av TV 2s egenreklamekonsept en_US
dc.type Master thesis en_US
dc.type.degree Master en_US
dc.type.course MEVI350 en_US
dc.subject.nsi VDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310 en_US
dc.subject.archivecode Mastergrad en_US
dc.subject.nus 735116 en_US
dc.type.program MASV-MEVI en_US


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search BORA


Browse

My Account