Show simple item record

dc.contributor.authorMathiassen, Lars Henning Volleng
dc.date.accessioned2011-09-08T07:54:42Z
dc.date.available2011-09-08T07:54:42Z
dc.date.issued2011-06-01eng
dc.date.submitted2011-06-01eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/4989
dc.description.abstractDenne oppgaven prøver å belyse meningene og betydningene som kommer til uttrykk i TV 2s egenreklamekampanje "Mitt lille land". I sammenheng med dette retter oppgaven søkelys på den retoriske situasjon TV 2 var i den tiden kampanjen ble sendt. TV 2 virket å miste grepet på sin profil som allmennkringkasting på grunn av den økonomiske situasjon, og fordi en ny konsesjonsavtale fortsatt ikke var inngått. "Mitt lille land" kan sies å være en av manøvrene for å løse situasjonen.en_US
dc.format.extent4873555 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectMitt lille landnob
dc.titleMitt lille land - En retorisk analyse av TV 2s egenreklamekonsepteng
dc.typeMaster thesiseng
dc.type.degreeMasternob
dc.type.courseMEVI350eng
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310eng
dc.subject.archivecodeMastergradeng
dc.subject.nus735116eng
dc.type.programMASV-MEVIeng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record