Refleksjon over noen pedagogiske komponenter av «flipped classroom» i digitialiseringsprosjekter for ENG 100 (H2015/H2016) og ENG125 (V2021).
dc.contributor.author | Tonning, Erik | |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T14:18:29Z | |
dc.date.available | 2022-04-05T14:18:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2990001 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Program for universitetspedagogikk, Universitetet i Bergen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift; | |
dc.subject | Universitetspedagogikk | en_US |
dc.title | Refleksjon over noen pedagogiske komponenter av «flipped classroom» i digitialiseringsprosjekter for ENG 100 (H2015/H2016) og ENG125 (V2021). | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
UPED-skrift [146]