Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLadehaug, Bjørg
dc.date.accessioned2006-02-15T18:52:38Z
dc.date.available2006-02-15T18:52:38Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.issn0805-2557
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/1087
dc.description.abstractBjørg Ladehaug har ansvaret for 15 medisinerstudenter i to uker ved kvinneklinikken der de må være meget oppmerksomme på å ikke gi pasientene (fødende kvinner) for stor belastning med tilstedeværende studenter. Hun rapporterer her på en evaluering av de undervisnings- og læringsformene som er i bruk i forhold til studentenes både nytte og glede, og hun ser utfordringer spesielt i forhold til ”visitt” og ”journalopptak”.no_NO
dc.format.extent299774 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleNytte og glede følges ikke alltid adnob
dc.typeWorking paper
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel