dc.contributor.author | Ladehaug, Bjørg | |
dc.date.accessioned | 2006-02-15T18:52:38Z | |
dc.date.available | 2006-02-15T18:52:38Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1087 | |
dc.description.abstract | Bjørg Ladehaug har ansvaret for 15 medisinerstudenter i to uker ved kvinneklinikken der de må være meget oppmerksomme på å ikke gi pasientene (fødende kvinner) for stor belastning med tilstedeværende studenter. Hun rapporterer her på en evaluering av de undervisnings- og læringsformene som er i bruk i forhold til studentenes både nytte og glede, og hun ser utfordringer spesielt i forhold til ”visitt” og ”journalopptak”. | no_NO |
dc.format.extent | 299774 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Nytte og glede følges ikke alltid ad | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | nob |