• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Psychology
  • Department of Education
  • Department of Education
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Psychology
  • Department of Education
  • Department of Education
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Da vet du at det er de jentene, liksom". Læring og identitetsutvikling i spenningsfeltet mellom majoritetsfelleskapet og minoritetsfellesskapet

Brendmoe, Anne Aglen
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Masteroppgave-brendmoe.pdf (669.2Kb)
URI
https://hdl.handle.net/1956/1815
Date
2003
Metadata
Show full item record
Collections
  • Department of Education [256]
Abstract
Fra sammendrag: Denne oppgaven er en kvalitativ studie av en flerkulturell klasse med hovedfokuset på en jentegruppe bestående av fire pakistanske jenter og deres opplevelser av skolen som læringsarena med utgangspunkt i begrepene intersubjektivitet, fellesskap, deltagelse og inkludering. Elevene i klassen går på en Oslo Øst skole med en høy andel av minoritetsspråklige elever.
Publisher
The University of Bergen
Copyright
Copyright the author. All rights reserved
The author

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit