• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Faculty of Psychology
  • Department of Education
  • Department of Education
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Faculty of Psychology
  • Department of Education
  • Department of Education
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Da vet du at det er de jentene, liksom". Læring og identitetsutvikling i spenningsfeltet mellom majoritetsfelleskapet og minoritetsfellesskapet

Brendmoe, Anne Aglen
Master thesis
Thumbnail
Åpne
Masteroppgave-brendmoe.pdf (669.2Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/1956/1815
Utgivelsesdato
2003
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Department of Education [255]
Sammendrag
Fra sammendrag: Denne oppgaven er en kvalitativ studie av en flerkulturell klasse med hovedfokuset på en jentegruppe bestående av fire pakistanske jenter og deres opplevelser av skolen som læringsarena med utgangspunkt i begrepene intersubjektivitet, fellesskap, deltagelse og inkludering. Elevene i klassen går på en Oslo Øst skole med en høy andel av minoritetsspråklige elever.
Utgiver
The University of Bergen
Opphavsrett
Copyright the author. All rights reserved
The author

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit