• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Publication series
  • UPED-skrift
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Publication series
  • UPED-skrift
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Å fremme en kritisk forståelse av global utvikling: Strategier for interaktiv læring i en heterogen studentgruppe

Lange, Siri
Working paper
Thumbnail
Åpne
PDF (250.1Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/1956/18826
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • UPED-skrift [143]
Utgiver
Program for universitetspedagogikk, Universitetet i Bergen
Serie
UPED-skrift
Opphavsrett
Copyright the author. All rights reserved

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit