dc.contributor.author | Bygnes, Susanne | |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T09:08:24Z | |
dc.date.available | 2019-12-19T09:08:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/21186 | |
dc.description.abstract | Rapporten viser erfaringene med bruk av analyseworkshop i veiledningen på master- og doktorgradsnivå på sosiologi. Den ordinære veiledning av tekst ble for en måned lagt om til fordel for to lengre analyseworkshoper der veileder og student/stipendiat arbeidet sammen med det aktuelle empiriske materialet for masteroppgaven/doktorgradsavhandlingen. Rapporten vurderer avslutningsvis fordeler og ulemper ved bruk av analyseworkshop i veiledningsarbeidet. | en_US |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for universitetspedagogikk, Universitetet i Bergen | eng |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift | eng |
dc.subject | Universitetspedagogikk | eng |
dc.title | Analyseworkshop i veiledningsprosessen på master- og doktorgradsnivå | eng |
dc.type | Working paper | |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | eng |