Blar i Master theses på tittel
Viser treff 194-203 av 203
-
Vi har noe viktig å si! - En analyse av kommunikasjon om psykisk helse i sosiale medier
(Master thesis, 2019-06-19)De senere årene har det vært en oppblomstring av tema som handler om psykisk helse i media. Det meste spres og deles i sosiale media, og kanskje særlig på Facebook hvor de aller fleste privatpersoner, nettaviser og TV-kanaler ... -
Virtual Reality as a Digital Collaboration Tool
(Master thesis, 2021-06-01) -
Visual Analysis and Personalisation in Advertisement
(Master thesis, 2022-12-01)Advertisement is one of the primary sources of revenue for companies. Advertisement can result in increased sales for the companies by promoting their products or by hosting the advertisement of the other companies. While ... -
«WARNING: GRAPHIC CONTENT» - En studie av krimjournalistikk på Snapchat
(Master thesis, 2022-05-31)Det groteske og skremmende har alltid fascinert publikum. Krimjournalistikken kan spores tilbake til 1500-tallet, og etterspørselen for krimsaker er kanskje større nå enn noensinne. Nå finner vi dessuten krimjournalistikk ... -
Web-based Data Mining Tool for Total Knee Arthroplasty
(Master thesis, 2021-06-15) -
X-erne
(Master thesis, 2020-06-24) -
XAI Text: A Domain-Specific Language for Developing an AI Pipeline
(Master thesis, 2021-06-15)XAI Text: A Domain-Specific Language for Developing an AI Pipeline -
Å se og bli sett: En kvalitativ studie om sosial overvåknings rolle i bruken av Instagram
(Master thesis, 2021-06-15)Denne studien undersøker sosial overvåknings rolle i bruken av Instagram, ved å ta utgangspunkt i sentrale bruksområder innad plattformen; framstilling av identitet og deling av politisk rettet innhold. I løpet av årene ... -
Å skape autensitet og representasjon: En produksjonsstudie av norsk reality-TV
(Master thesis, 2023-06-02) -
Å være seg selv hundre og ti prosent – En kvalitativ analyse av unge voksnes identitetsforhandling gjennom samtaler om realityserien Paradise Hotel Norge
(Master thesis, 2022-12-01)Denne masteroppgaven bygger på kvalitative fokusgruppeintervjuer og analyserer hvordan unge voksne forhandler om identitet når de snakker om realityprogrammet Paradise Hotel. Paradise Hotel har siden 2009 blitt en svært ...